سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تردمیل فلکسی فیت FlexiFit F-05

اگر میخواهید یکتردمیل خانگی خوب و با کیفیت و با ظاهری جذاب و عملکرد حرفه ای داشته باشید. در این وبلاگ ما به شما این تردمیل را معرفی میکنیم. 

تردمیل  فلکسی فیت مدل F-05 یک تردمیل حرفه ای با کاربردهای زیادی می باشد. این تردمیل دارای ضربه گیرهای قوی برای رنج وزنی 110 کیلوگرم می باشد که از آسیب زدن به زانو جلوگیری می کند. 

تردمیل  فلکسی فیت مدل F-05 نقاط قوتی همچون اسپیکر و ورودی aux ، روغن کاری نیمه اتوماتیک و بدنه آلومینیوم، چرخ برای حمل آسان را دارا می باشد. 

یکی دیگر از ویژگی های تردمیل  فلکسی فیت مدل F-05 نمایشگر آن است که اطلاعات کاربردی مانند سرعت، مسافت، کالری، زمان، ضربان قلب و ... نمایش می دهد. همچنین تردمیل  فلکسی فیت مدل F-05 دارای 12 برنامه پیش فرض تمرینی می باشد و برای دسترسی سریع به سرعت و شیب در دسته ها کلیدهای میانبر تعبیه شده است. 

فروشگاه کورش اسپرت، یکی از بهترین و معتبر ترین عرضه کننده لوازم ورزشی در کشور می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه کورش اسپرت https://kouroshsport.com/ مشخصات فنی و به همراه عکس های این تردمیل را مشاهده نمایید. همچنین می توانید با شماره تلفن 88814075-021 تماس بگیرید و با مشاوران فروشگاه کورش اسپرت در این زمینه مشورت کنید.

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن