سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوچرخه ثابت مخصوص افرادی که کمردرد دارند

دوچرخه ثابت لوازم ورزشی است که مناسب برای تمامی افراد جامعه می باشد. این وسیله ورزشی در دو نوع دوجرخه ثابت ایستاده و دوچرخه ثابت نشسته تولید شده است. در این وبلاگ می خواهیم به بررسی نوع دوچرخه ثابت نشسته و یا دوچرخه ثابت پشتی دار بپردازیم.

دوچرخه ثابت پشتی دار و یا دوچرخه ثابت نشسته برای افرادی که کمردرد، زانو درد و یا پا درد دارند بسیار مفید و کاملا بی ضرر است. چرا که تولید کنندگان این نوع دوچرخه ثابت با توجه به سلامتی افراد، این دوچرخه ثابت را طراحی کرده اند و متریال به کار رفته در این نوع دوچرخه ثابت مناسب این مدل افراد می باشد.

دوچرخه ثابت نشسته و یا دوچرخه ثابت پشتی دار دارای صندلی هایی با رویه از جنس معمولا چرم و ضدتعریق می باشد تا وقتی کاربر در حین ورزش تکیه می دهد اذیت نشود و راحت باشد. همچنین کیفیت خوبی را می توان در زین این مدل دوچرخه ثابت به دلیل طراحی ارگونومیک  که موجب می شود کاربر در ورزش های طولانی خسته نشده و با جابجایی آن بتواند در بهترین حالت تمرینی قرار گیرد. این حالت بسیار مناسب افراد مستعد کمر درد و یا کسانی که دچار مشکل مفاصل هستند میباشد، تا بتوان تمرینی آرام و بدون آسیب را به همراه داشته باشند.

فروشگاه کورش اسپرت وارد کننده و ارائه دهنده مدل های مختلف دوچرخه ثابت در کشور می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com ، تصاویر و مشخصات فنی مربوط به انواع دوچرخه ثابت را مشاهده نمایید. 

شماره تماس فروشگاه : 88814075-021