سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الپتیکال خانگی پاورلند PowerLand 1902T

لوازم ورزشی پاورلند یکی از بهترین مارک های لوازم ورزشی محسوب می شود. پاورلند دستگاه های ورزشی مختلفی تولید می کند که از جمله این دستگاه ها می توان بهالپتیکال و یا اسکی فضایی اشاره نمود. امروز می خواهیم یک مدل از الپتیکال های پاورلند را به شما معرفی کنیم، الپتیکال خانگی پاورلند 1902T یک الپتیکال مدرن و زیبا به همراه کیفیت و قابلیت های فراوان می باشد. 

 الپتیکال خانگی پاورلند 1902T دارای قابلیت های همچون چرخ برای حمل و نقل راحت تر و پدال های بزرگ و استاندارد و دسته های نرم و ارگونومیک و گواهینامه های استانداردهای  En Class: ISO 20957: En957-9/Class HC می باشد. 

 الپتیکال خانگی پاورلند 1902T در دسته الپتیکال خانگی قرار می گیرد و تحمل وزن تا 130 کیلوگرم را دارد. شیب موجود در الپتیکال خانگی پاورلند 1902T به صورت دستی تنظیم می شود و می توان حالت سختی سطح مقاومت را در 16 سطح و 10 سطح دستی تغییر داد. 

برای آشنایی بیشتر با این الپتیکال می توانید با فروشگاه کورش اسپرت، وارد کننده و عرضه کننده لوازم ورزشی در کشور با شماره تلفن 88814075-021 تماس حاصل نمایید و یا به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com مراجعه نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن