سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صندلی ماساژور فوجی Fuji FJ-889 L

یکی از هوشمند ترین و لوکس ترین صندلی ماساژور می توان به صندلی ماساژور فوجی اشاره کرد. این صندلی ماساژور دارای سنسورهای اسکن بسیار حساس، پردازنده پرسرعت، 16 برنامه ماساژ برای هدف گیری نیازهای بدن، ماساژ آرامش بخش و درمانی و اسکن هوشمند بدن می باشد. این قابلیت های ویژه ای برای یک صندلی ماساژور محسوب می شود. 

صندلی ماساژور فوجی مدل FJ-889 L یکی از کامل ترین و لوکس ترین صندلی ماساژور می باشد. ویژگی این صندلی ماساژور می توان به فناوری Deep Death-Absolutely Relax اشاره کرداین فناوری با ادغام موسیقی و امکانات صندلی میتواند ارتباط بین بدن و ذهن را به وجود بیاورد و همچنین موجب تحریک امواج مغزی در انسان می شود. 

رویه صندلی ماساژور فوجی مدل FJ-889 L از چرم میکرو فایبر می باشد. این صندلی ماساژور امکانات دیگری دارد مانند شارژر بدون سیم wireless ، بلوتوث، دو باند برای پخش موزیک، فضای تخصصی موبایل، تنظیم صدای صفحه و نور صفحه و ... می باشد. 

شما می توانید برای مشاهده دیگر امکانات این صندلی ماساژور به سایت فروشگاه کورش اسپرتبه نشانی https://kouroshsport.com  و برای تست و دیدن دستگاه از نزدیک به آدرس شوروم فروشگاه کورش اسپرت به آدرس : تهران - میدان هفت تیر - خیابان قائم مقام - کوچه سام - پلاک 17 - طبقه همکف مراجعه نمایید.