سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الپتیکال مارشال فیتنس MF CT-187

الپتیکال یا اسکی فضایی یک وسیله ای مشابه دوچرخه ثابت می باشد که دارای دسته های بلند ثابت می باشد. الپتیکال دارای مدل های مختلف می باشد که ما امروز میخواهیم یکی از به روزترین و بهترین مدل این دستگاه را به شما معرفی کنیم .

یکی از قابلیت های دستگاه الپتیکال این است که دارای زین میباشد که این امکان را فراهم میکند تا به صورت نشسته به تمرین بپردازید. این قابلیت به شما کمک میکند تا با صرف انرژی کمتری تمرین کنید و از خستگی بیش از حد جلوگیری کنید.

الپتیکال مارشال MF CT-187 داری نقاط قوتی می باشد مانند عملکرد مگنتی مجهز به فلایویل ، دسته های متحرک و ثابت، زین حرفه ای که به کمک فنر مجهز است و در هر دوجهت عمودی و افقی قابل تنظیم است ، پدال های استاندارد و حرفه ای که از لغزش پا جلوگری میکند و پایه های قابل تنظیم که امکان استفاده از دستگاه را در سطوح شیب دار فراهم میکند تا دستگاه استوار و بدون تکان خوردن در اختیار فرد قرار گیرد.

فروشگاه کورش اسپرت ، ارائه کننده انواع دستگاه های ورزشی در کشور می باشد که دستگاه الپتیکال مارشال MF CT-187 را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. با مراجعه به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com می توانید تصاویر و همچنین مشخصات فنی مربوط به الپتیکال مارشال MF CT-187 مشاهده نمایید. 

و یا با شماره 88814075-021 برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن