سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صندلی ماساژور بن کر k17

صندلی ماساژور بن کر مدل K17یکی از ماساژور های حرفه ای و سه بعدی می باشد که تحت لیسانی انگلستان است و همچنین دارای گواهینامه های بین المللی مانند Test report, UL, Rosh, CE  می باشد.

طراحی این محصول نیز مانند محصولات دیگر این کمپانی از ظرافت خاصی برخوردار است و همین امر موجب شده که صندلی ماساژور بن کر مدل k17 بتواند به عنوان یک دکور منزل محسوب شود. 

صندلی ماساژور بن کر k17 دارای قابلیت جمع شو دارد که فضای کمتری را در اتاق و یا سالن اشغال می کند. در صندلی ماساژ بن کر k17 دو اسپیکر در دو طرف سر قرار دارد که باعث صدایی واضح میشود.

صندلی ماساژور بن کر K17 دارای غلتک های مختلف از گردن تا نشیمنگاه می باشد و 10 برنامه ماساژ دارد که 5 عدد ماساژ دستی و 5 عدد ماساژ اتوماتیک می باشد. همچنین صندلی ماساژور بن کر K17 دارای 46 تعداد کیسه هوا در نواحی های مختلف صندلی ماساژور می باشد.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد صندلی ماساژور بن کر مدل k17 با مشاوران فروشگاه کورش اسپرت با شماره تماس 02188814075 تماس حاصل نمایید و همچنین می توانید برای مشاهده عکس های این محصول به سایت فروشگاه کورش اسپرت https://kouroshsport.com مراجعه نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن