سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صندلی ماسازور آی ریلکس

پس از یک روز طولانی کار ، هیچ چیز مانند بازگشت به خانه و نشستن بر روی یک صندلی ماساژور جذاب نیست که با ان بتوانید خستگی روزمره را از بین ببرید. در صندلی های ماساژور سبک های مختلف ماساژ وجود دارد که می توانید متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید و همچنین می توانید سرعت و قدرت را تنظیم کنید.

در بعضی از صندلی های ماساژور طراحی آن بسیار مهم می باشد. اینکه ظاهری زیبا ، کم حجم و همچنین زاویه شیب صندلی نیز مناسب و اصولی باشد. برندIrelaxیک برند موفق در تولید صندلی ماساژور می باشد. این برند در یکی از مدل های خود به نام  iBody 202  یک سری قابلیت ها و امکاناتی تعبیه کرده است.

قابلیت های صندلی ماساژور ibody 202 می توان به ماساژدهی بصورت لرزشی، حرکتی دارای غلطک در قسمت نشیمنگاه، حرارت دهی به قسمت های مختلف بدن، کنترل پنل دکمه ای ، بلندگو، اتصال از طریق بلوتوث، برنامه های دستی و اتوماتیک، چرخش 90 درجه ای و ماساژ در حالت خوابیده و ... اشاره نمود.

برای مشاهده عکس ها و مشخصات فنی صندلی ماساژور ای ریلکس ibody 202، می توانید به سایت فروشگاه کورش اسپرت نمایندگی برند irelaxبه آدرسhttps://kouroshsport.com مراجعه نمایید.

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن