سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماساژور پا مدل دنو مد

یکی از کارهایی که حتما برای سلامتی خود انجام دهید ماساژ دادن پاهایتان است، زیرا سلامتی پاهایتان در عملکرد زندگی و انرژی شما موثر است. ماساژ پا را می توان برای از بین بردن درد تمام نقاط بدن استفاده کرد و برای بهبود درد مفید است، در ناحیه پاها مناطقی وجود دارد که به غدد، اندام، قسمت ها و سیستم های بدن مربوط می شود.
ماساژور پا انجام این کار را برعهده گرفته است و کار شما را آسان نموده است. کافیست پاهایتان را درون ماساژور قرار دهید و آن را روشن کنید. خواهید دید که با ماساژ پاهایتان چه معجزه ای در بدنتان رخ می دهد. ماساژور پا دنو مد Denomed KW878 با ترکیب ماساژ غلطکی و مالشی در نواحی مختلف کف پا و همچنین کیسه های هوا نواحی از جمله پاشنه پا، قوزک، نوک پنجه و قوس پا و کناره های پا را ماساژ میدهد.

در ماساژور پا دنو مد Denomed KW878 سه حالت ماساژ تعبیه شده است که می توانید بر حسب نیاز یکی را انتخاب نمایید. همچنین ماساژور پا دنو مد Denomed KW878 دارای ماساژ سه بعدی نیز می باشد. دیگر ویژگی های ماساژور پا دنو مد Denomed KW878 می توان به تنظیم سرعت، تعویض و شستشوی کاور دستگاه اشاره کرد. 

شما می توانید عکس های مربوط به ماساژور پا دنو مد Denomed KW878 را در سایت فروشگاه کورش اسپرت یکی از نمایندگی های معتبر این برند در کشور به آدرس https://kouroshsport.com مشاهده نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن