سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضرورت استفاده از صندلی ماساژور

در این پست فروشگاه کورش اسپرت می خواهد شما را با فوائد استفاده از صندلی ماساژور آشنا کند. صندلی ماساژور به ما کمک می کند تا بتوانیم فشار وارد شد بر جسممان را خارج کنیم و در نتیجه زندگی مطلوب تری داشته باشیم و فشار های روانی و جسمانی وارده را خارج کنیم.

به بهبود خواب و کیفیت خواب کمک می کند.

وقتی کسی جسمش در وضعیت مطلوبی و راحتی است بدون شک می تواند خوابی راحت و با کیفیت داشته باشد. با استفاده از صندلی ماساژور میتواند این گونه خواب را هر شب تجربه کند. 


به افزایش گردش خون کمک می کند.

صندلی ماساژور با ماساژ دادن و تحریک پوست ، عضلات و بافت ها به افزایش و بهبود گردش خون کمک می کند. تحت فشار قرار دادن و آزاد کردن عضلات و ماهیچه های بدن می تواند به تحریک جریان خون در وریدها کمک کند که به انتقال بهتر خون به بقیه بدن کمک می کند. 
 

از سلامت ایمنی پشتیبانی می کند.

 ماساژ درمانی توسط صندلی ماساژور برای سیستم ایمنی بدن مفید است. در کل ماساژ ممکن است به کاهش کورتیزول ، یک هورمون مضر استرس ، همراه با کاهش هورمونی که تصور می شود نقش مهمی در رفتار تهاجمی به نام وازوپرسین دارد ، کمک کند. به حداقل رساندن میزان تجمع این هورمون های فرار در بدن می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت قلب و عروق و روده داشته باشد.

انعطاف پذیری جسمی را افزایش می دهد.

وقتی شما بر روی صندلی ماساژور می نشینید و صندلی شروع به ماساژ دادن می کند، ماهیچه ها و مفاصل شلتر می شوند در نتیجه حرکت آنها راحت تر خواهد می شود. اتصال عضلات و بافت ها از طریق صندلی ماساژور می تواند به افزایش دامنه حرکت و آزادی حرکت کمک کند. 
برای اطلاع از مشخصات فنی و مشاهده انواع صندلی ماساژور می توانید به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com مراجعه نمایید.

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن