سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه استفاده صحیح از تردمیل

دویدن روی تردمیلمزایایی دارد که یکی از آنها این است اگر هوای بیرون نامناسب باشد، دویدن و یا پیاده روی در آن هوا می تواند خطرناک باشد،  بنابراین انتخاب دویدن در خانه امن تر است و می توانید با تهیه یک تردمیل خانگی به این تصمیم خود جامعه عمل بپوشانید و اینکه این انتخاب می تواند به بهبود فرم شما و کاهش نیروهای ضربه به بدن  نیز کمک کند.

با چه سرعتی باید روی تردمیل بدوم؟

سعی کنید هر سه تا پنج دقیقه سرعت تردمیل را بین یک سرعت سخت تر و آسان تر متناوب کنید با تقسیم به چند بخش ، می توانید هر بار روی یک بخش تمرکز کنید. یک تمرین با شدت بالا سپس سرعت را با یک حرکت آرام برای بازیابی انرژی و از بین بردن خستگی پاها کاهش دهید. به طور مثال برای یک تمرین روی تپه در تردمیل، سعی کنید با افزایش مداوم دو دقیقه ای سرعت را افزایش دهید و روی پیشرفت پارامترهای سرعت و شیب کار کنید.تمام آنچه گفته شد می تواند توانایی مقاومت در برابر درجه خستگی روی تردمیل ، قدرت ذهنی و توانایی تمرکز روی دویدن شما را بهبود می بخشد.

بخش مشاوره فروشگاه کورش اسپرت، آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص تردمیل و خرید تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی می باشد. شما می توانید با شماره تلفن 88814075-021 تماس حاصل نمایید و یا برای مشاهده انواع مختلف تردمیل به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com مراجعه نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن