سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تردمیل هورایزن Horizon Adventure 3 plus

تردمیل هوریزان مدل adventure 3 plus ساخت کشور چین و تحت لیسانس آمریکا می باشد. تردمیل هوریزان مدل adventure 3 plus  از نوع تردمیل خانگی است. این تردمیل از کیفیت و رضایت بالایی برخوردار است و میتواند تا وزن 135 کیلوگرم را تحمل کند. 

تردمیل هوریزان مدل adventure 3 plus دارای شیب برقی است و شیب آن را میتوان تا 10 درجه ارتفاع تنظیم کرد. همچنین ابعاد تسمه این تردمیل استاندارد می باشد. 

ضربه گیراهی بکار رفته تردمیل هوریزان مدل adventure 3 plus پیشرفته بوده که از انتقال ضربه به مفاصل و ایجاد صدا برای طبقات پایین تر جلوگیری کند. 

ابعاد تسمه قابل قبول آن نیز در عرض 51 سانتی متر به استاندارد باشگاهی نزدیک میباشد.

پنل کنترل تردمیل هوریزان مدل adventure 3 plus متشکل از نمایشگر LCD و کلیدهای میانبر می باشد که این نمایشگر اطلاعاتی نظیر سرعت، زمان، مسافت، کالری مصرفی، شیب را نمایش می دهد. 

دیگر قابلیت های تردمیل هوریزان مدل adventure 3 plus می توان به برنامه های تمرینی پیش فرض، نشانگر ضربان قلب از طریق تماس دست، اسپیکر و درگاه AUX اشاره نمود. 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تردمیل هوریزان مدل adventure 3 plus  با شماره  88814075-021 فروشگاه کورش اسپرت تماس حاصل نمایید و یا برای دیدن تصاویر این تردمیل به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com مراجعه نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن