سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوچرخه ثابت اسپینینگ فرش وی FW 2020

یکی از حرفه ای تری مدل های دوچرخه ثابت، دوچرخه های ثابت اسپینینگ می باشد که می توانید با خیال راحت با این دوچرخه های ثابت به ورزش کردن و تمرین کردن بپردازید. یکی از مدل های سبک و کاربردی اسپینینگ مدل دوچرخه ثابت FW2020 می باشد که دارای پیچ تنظیم جهت لنت ترمز و level های مختلف می باشد. 

دوچرخه ثابت FW2020 دارای نشیمنگاه و یا زین فوق العاده راحت و خوبی است که کاربر می تواند آن را در حالت عمومی و افقی تنظیم کند. همچنین یکی دیگر از مزیت های دوچرخه ثابت FW2020 میتوان به این امر اشاره کرد هنگامی که کاربر رکاب می زند هیچ لرزشی در دستگاه دیده نمیشود. 

پدال های دوچرخه ثابت FW2020 بسیار نرم و مطلوب و یکنواخت می باشد. دارای ترمز فوری اضطراری در سرعت های بالا ، قابلیت تنظیم ارتفاع دسته های دوچرخه ثابت ، جای بطری، چرخ جهت جابجایی آسان، همچنین تنظیم فرمان بصورت افقی، عمودی می باشد. 

یکی از مراکز معتبر در کشور فروشگاه کورش اسپرت نماینده رسمی لوازم ورزشی می باشد که می توانید دوچرخه ثابت FW2020 را در آنجا مشاهده نمایید و همچنین از مشاوران آنها جهت راهنمایی های بیشتر کمک بگیرید. همچنین می توانید به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com مراجعه کنید و دوچرخه ثابت FW2020 را به همراه مشخصات فنی آن در آنجا مشاهده نمایید و همچنین اینترنتی سفارش دهید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن