سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت

ورزش دوچرخه سواری، ورزشی هیجان انگیز است و اینکه شما می توانید با این ورزش کالری زیادی بسوزانید ولی با توجه به آلودگی هوا و وضعیت بیماری، بهتر است که این ورزش را در خانه انجام بدهیم. شما با خرید یک دوچرخه ثابت می توانید این ورزش را در خانه ادامه دهید. 

دستگاه دوچرخه ثابت بنا به توانمندی ها و ساختار آن به دسته های متفاوتی تقسیم می شود که یکی از این عوامل می توان به تحمل وزن دستگاه اشاره کنیم. 

یکی دیگر از عوامل انتخاب دوچرخه ثابت، سن افراد است. چرا که افرادی که مسن تر هستند با توجه به بیماری های مانند کمر درد، بیماری های قلبی، آرتروز و ... باید از دوچرخه ثابت متناسب با آن ها استفاده کنند. 

یکی دیگر از عوامل انتخاب آن، محل استفاده از دوچرخه ثابت می باشد ، که طبیعتا اگر در منزل می خواهید از این دستگاه استفاده کنید می توانید دستگاهی که تنظیمات راحت تری دارند تهیه نمایید و اگر در باشگاه می خواهید از دستگاه دوچرخه ثابت استفاده نمایید باید از مدل های حرفه ای تر تهیه کنید. 

فروشگاه کورش اسپرت ارائه دهنده انواع مدل های حرفه ای و ساده دستگاه دوچرخه ثابت است. شما با یک تماس، می توانید در این زمینه از مشاوران فروشگاه راهنمایی بگیرید. 

سایت فروشگاه کورش اسپرت : https:kouroshsport.com

تلفن های فروشگاه کورش اسپرت :88814075-021

آدرس فروشگاه کورش اسپرت : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام - نبش کوچه سام- پلاک 17 - طبقه همکف

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن