سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تردمیل خانگی شوا SH-T9119A

این روزها بسیاری افراد در جستجوی یکتردمیلبادام و حرفه ای هستند تا بتوانند در منزل به راحتی بتوانند ورزش کنند. یکی از مدل هایی که می توان به این افراد معرفی کرد، تردمیل خانگی شوا مدل T9119A می باشد. 

تردمیل شوا مدل T9119A دارای ضربه گیرهای حرفه ای می باشد و همین امر موجب کاهش آسیب های احتمالی هنگان دویدن می گردد. موتور موجود در تردمیل بصورت بی صدا می باشد و تردمیل شوا مدل T9119A می تواند وزنی تا 120 کیلوگرم را تحمل کند. ههمچنین شما می توانید شیب دستگاه را بصورت برقی تنظیم نمایید. 

پنل کنترلی موجود بر روی تردمیل شوا مدل T9119A دارای نمایشگر، کلیدهای انتخاب سریع، پخش موسیقی می باشد. همچنین نمایشگر موجود بر روی تردمیل شوا مدل T9119A اطلاعاتی مانند سرعت، مسافت، میزان کالری مصرفی، ضربان قلب را نمایش می دهد و یکی دیگر از ویژگی های تردمیل شوا مدل T9119A پورت USB و AUX می باشد. 

فروشگاهکورش اسپرتیکی از فروشگاه های معتبر در زمینه لوازم ورزشی در کشور، این مدل تردمیل را در سایت خود به آدرس https://kouroshsport.com به نمایش گذاشته است. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه کورش اسپرت، این تردمیل را بصورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن