سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوچرخه ثابت EMH Fitness 6001R

دوچرخه ثابت های دارای پشتی و از نوع نشسته یکی از مدل های جدید و به روز این وسیله ورزشی می باشند. یکی از مدل های دوچرخه ثابت نشسته، دوچرخه ثابت EMH Fitness 6001R می باشد. زین کشویی این دستگاه ضد تعریق و قابلیت جابجایی به صورت شیب دار می باشد که ورزشکار بتواند آن را در حالتی که مورد دلخواهش است تنظیم کند. 

کشور سازنده دوچرخه ثابت EMH Fitness 6001R ، چین است و این دوچرخه ثابت تحمل وزن تا 140 کیلوگرم را دارد. دوچرخه ثابت EMH Fitness 6001R دارای استاندارد های CE/ROHS/EN957 که نشان از کیفیت و دوام بالای آن و همچنین طراحی اصولی دستگاه دارد. سطح مقاومت در دوچرخه ثابت EMH Fitness 6001R در 8 حالت دستی تنظیم می شود. 

همچنین دوچرخه ثابت EMH Fitness 6001R دارای کمربند مخصوص رکاب و دارای پدال های با کیفیت و نگهدارنده پا می باشد. در پنل کنترلی دوچرخه ثابت EMH Fitness 6001R اطلاعاتی همچون میزان ضربان قلب، کالری، مسافت، زمان و سرعت نمایش می دهد. 

فروشگاه کورش اسپرت یکی از فروشگاه های فعال در زمینه لوازم ورزشی از دیرباز می باشد که به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه به آدرس https://kouroshsport.com، مشخصات فنی و همچنین عکس های این دوچرخه ثابت را مشاهده نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن