سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوچرخه ثابت آذیموس AZ 8606-S20

دوچرخه ثابت وسیله ای است که به علت شباهتش به دوچرخه های عادی موجب استقبال بیشتر مردم است. دوچرخه های ثابت انواع مختلف دارند و در رده های مبتدی و حرفه ای (خانگی - باشگاهی) دسته بندی می شوند. دوچرخه ثابت مدل آذیموس AZ8606-S20 یکی از مدل هایی است که در هر دو دسته بندی خانگی و باشگاهی قرار می گیرد و مناسب برای تمام افراد می باشد. 

وزنی که دوچرخه ثابت مدل آذیموس AZ8606-S20 تحمل می کند تا 180 کیلوگرم است و دارای استانداردهای ROSH, CE, ETV, CNAB, GS, TUV می باشد. همچنین عملکرد دوچرخه ثابت مدل آذیموس AZ8606-S20 به صورت دیسکی است و درجه سختی پدال ها به صورت دستی تنظیم می شود. 

در پنل نمایشی دوچرخه ثابت مدل آذیموس AZ8606-S20 اطلاعاتی از قبیل سرعت، زمان، مسافت، کالری مصرفی، ضربان قلب و تعداد چرخش دیسک در دقیقه را نمایش می دهد. 

در دوچرخه ثابت یکی از قسمت های مهم آن، زین دستگاه می باشد که زین استفاده شده در دوچرخه ثابت مدل آذیموس AZ8606-S20 از کیفیت بالایی برخوردار است و هم در حالت افقی و هم در حالت عمودی قابل تنظیم است. 

فروشگاه کورش اسپرت یکی از معتبرترین فروشگاه های لوازم ورزشی در ایران می باشد. اطلاعات مربوط به دوچرخه ثابت مدل آذیموس AZ8606-S20 در سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com موجود می باشد. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن