سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوچرخه ثابت نشسته EMHFitness 6300

دوچرخه ثابت، وسیله ورزشی است که روز به روز با آمدن تکنولوژی و فناوری، پیشرفت می کند و هر چند وقت ، مدل تازه ای از دوچرخه های ثابت وارد بازار می شود . دوچرخه های ثابت در دو دسته ایستاده و نشسته می باشد. امروز می خواهیم به شما اطلاعاتی در مورد دوچرخه ثابت نشسته EMHFitness 6300بدهیم. 

دوچرخه ثابت نشسته EMHFitness 6300دارای صندلی پشتی دار می باشد که این مزیت موجب شده تا شما بتوانید راحت تر تمرین و ورزش کنید که همین امر باعث می شود به مفاصل کمتر فشار وارد شود. همچنین می توانید صندلی را به صورت کلی در جهات جلو و یا عقب تنظیم کنید. 

در دوچرخه ثابت نشسته EMHFitness 6300 برنامه هایی به صورت پیش فرض در دستگاه تعبیه شده است این برنامه ها هر کدام دارای زمان و سرعت مشخصی هستند. 
سطح مقاومت در دوچرخه ثابت نشسته EMHFitness 6300  در 8 حالت به صورت دستی تنظیم می شود و همچنین وزنی که این دوچرخه ثابت می تواند تحمل کند تا وزن 120 کیلوگرم می باشد. این دوچرخه ثابت دارای استانداردهای CE/ROHS/EN957 و کمربند مخصوص رکاب است. 

صفحه نمایش موجود در صفحه کنترل دوچرخه ثابت نشسته EMHFitness 6300 تک رنگ ساده و LCD می باشد که اطلاعاتی مانند میزان ضربان قلب، کالری، مسافت و زمان و سرعت را نمایش می دهد. 

شما می توانید دوچرخه ثابت نشسته EMHFitness 6300 را با نازل ترین قیمت از فروشگاه لوازم ورزشی کورش اسپرتتهیه نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه به آدرس https://kouroshsport.com مشخصات فنی و عکس های این دوچرخه ثابت را مشاهده نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن