سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تردمیل proteus PST-3000M

یکی از راه هایی که شما بتوانید هم به امور روزمره خود برسید و هم اینکه در کنار مشغله ها به ورزش خود نیز برسید ورزش کردن در منزل می باشد. برای ورزش کردن و فرم دهی به بدن شما نیاز به یک دستگاه ورزشی در خانه دارید. یک تردمیل خوب و تقریبا حرفه ای می تواند دستیابی شما را به این هدف راحت تر و آسان تر کند. یکی از مدل های تردمیل خانگی حرفه ای، مدل تردمیل proteus PST-3000M می باشد. 

تردمیل PST-3000M یک تردمیلی با قدرت موتور 2 اسب بخار است که با این قدرت می تواند تا وزن 110 کیلوگرم را تحمیل کند و تا 14 کیلومتر بر ساعت افزایش سرعت را دارد. 

یکی از قابلیت های این تردمیل شیب برقی تردمیل PST-3000M می باشد که همزمان در حالت ورزش کردن و یا دویدن شما می توانید شیب دستگاه را نیز تغییر دهید. 

تردمیل PST-3000M دارای 25 برنامه های تمرینی به صورت پیش فرض می باشد، حسگر ضربان قلب، ضربه گیر و جک هیدرولیک جهت جمع شدن تردمیل می باشد. همچنین ابعاد این تردمیل کم جا می باشد که شما می توانید تردمیل را در هر فضایی از خانه قرار دهید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده تردمیل و اطلاعات فنی آن می توانید به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com مراجعه نمایید.